- ZOMERSLUITING GEEN WEBSHOP-BESTELLINGEN VAN DONDERDAG 21 JULI T/M VRIJDAG 12 AUGUSTUS - MEER INFO ZIE NIEUWSBERICHT -
EAN: 9789058817990
Publicatiedatum:  23-01-2016
Formaat: Paperback / softback
Taal: Nederlands
Aantal bladzijden: 128

    Bestelbaar Beschikbaar 23/01/2016

   ZOMERSLUITING-WEBSHOPBESTELLINGEN WORDEN T/M VRIJDAG 12 AUGUSTUS NIET IN BEHANDELING GENOMEN.

   Verzendkosten €2,95 in Nederland - Geen verzendkosten in Huizen - Gratis afhalen in de winkel

Hoe zorg je dat het kerkblaadje ook echt gelezen wordt? Hoe past je website echt bij je kerk en wordt die aantrekkelijk? Hoe richt je de diensten in, zodat het evangelie tot zijn recht komt en iedereen zich welkom voelt? Hoe verhouden de liederen zich tot de rest van de samenkomst? Hoe communiceer je als er een schandaal of ramp plaatsvindt? Hoe onderhoud je contacten met de plaatselijke media? Deze en nog veel meer vragen komen aan bod in het tiende deel van de succesvolle handboeken-reeks van Buijten & Schipperheijn, Handboek voor kerkelijke communicatie. In 14 praktische, korte en heldere hoofdstukken komen alle belangrijke kwesties van de interne en externe communicatie, beeldvorming en uitwisseling van een kerk aan bod. Handboek voor kerkelijke communicatie is geschreven door drie experts op dit gebied: Wouter van der Toorn (media-innovator bij o.a. Agapè), Leendert de Jong (voormalig hoofdredacteur en media- kenner) en Arie Kok (hoofdredacteur van De Nieuwe Koers en voormalig hoofdredacteur van Visie).

    EAN: 9789058817990
    Auteur: 
    Uitgever: Buijten en Schipperheijn B.V., Drukkerij
    Publicatiedatum:   23-01-2016
    Formaat: Paperback / softback
    Taal: Nederlands
    Hoogte: 155 mm
    Breedte: 219 mm
    Dikte: 10 mm
    Gewicht: 233 gr
    Voorraad:  Bestelbaar
    Aantal bladzijden: 128
    Reeks:   Werken in de kerk